ØNSKETRANSPORTEN🍀

Tenk at det fins sÄ mange snille mennesker. Jeg har ikke ord hvor takknemlig jeg er. Mamma er nÄ pÄ plass i TÞnsberg og har kjÞrt hele veien fra Stavanger. Med sykepleier med seg hele veien. Som ga omsorg og passa pÄ at turen gikk sÄ bra som den kunne. Frivillighetsarbeid er sÄÄÄ fantastisk. Som vi sa til Mamma at nÄ skal du bytte rom. Det er jo helt sant. Hun har allerede spurt etter meg. Gleder meg til Ä gi Mamma en goood klem idag. HÄper alle fÄr en god dag. Utrolig glad i dere.

1 kommentar
    1. SÄ fint at Anne har fÄtt plass i TÞnsberg Silje! Hils henne. Blir lettere for meg Ä besÞke henne ogsÄ. Men har det veldig travelt en stund fremover. Skal nok fÄ det til pÄ forsommeren. Leser at dere har en tÞff tid. Alle gode tanker fra meg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg