PERM🤩

Tøffe tøffe toget over fjellet. Overraskelse Frida kommer hjem før hun starter opp i Bergen. Lykke, tass tass rundt i huset. Rask tassing, vant til høyt tempo. Plutselig står det nydelig brunch på bordet når jeg står opp. Blir så rørt at tårene triller. Setter meg litt på plass. Gode samtaler og også følelseslade diskusjoner. Jeg må ikke bare tenke på andre. Pårørende til både Fredrik og Mamma. Må tenke litt på meg selv også. Ser jeg er veldig sliten. Det skal jeg ta til meg. Viktig å ta vare på seg selv. For å kunne gi noe til andre. Idag er det kontroll på Ullevål. Skal ta opp saken som er levert til Pasientombudet. Detta kan bli interessant. Hva de har å si. Håper alle får en fin dag. Veldig glad i dere❤️

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg