TRO 😍

Det spisser seg til og Fredrik er veldig spent om den nye medisinen virker. Jeg ser hvem som jeg kan stole på. Hvem som støtter meg og vil oss godt. Det er mange. Men også noen som snur oss ryggen uten å skjønne det selv. Det er vondt og sårt. Dere som jeg har i midt hjerte vet det. Flokken min er det viktigste for meg. Dernest kommer alle de gode menneskene vi har rundt oss. Bare en setning eller et ord betyr mer enn dere aner. Jeg vil også være der for dere. Når dere trenger meg. Jeg er en ekte venn som aldri gir slipp. Det skal dere vite. Veldig glad i dere.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg